otroligt produktiv!

har jag inte vart de senaste dagarna... och den härliga anledningen är årets fetaste förkylning :(

Jag har lite skuld att ta på mig själv, men vafan. trodde det inte skulle bli såhär mycket...isch usch och blääääää.


Men nog fasen ska jag iväg till skolan.. det krävs lite mer än en förkylning att få stopp på mig! raah!
Nåväl, nog om det.
I övrigt så går tiden framåt, saknar el Preppo litegrann måste jag säga, inte så mycket för jobbet i sig, men för folket i korridorerna, alla galna människor som man jobbar med, dom glömmer man inte i första taget :)
Undrar om dom tänker ta en till efterjobbetmat¨åölkväll snart igen, skulle vara riktigt trevligt.

Men nu, dags att ta segvägen till skolan, ja..... jag menar bil :p orkar inte sitta på tåg och snuva ihjäl mig bland folk..
lite onödigt lyx, men det är jag värd, ibland
Fridens!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0