Fest!

Grattis till Jessica som blir, uhm.. ja.. ett år äldre än tidigare!

Vi ska "festa" lite lätt, och sen upp och jobba kl 9 på morgonen därefter. och jag ska sova på en sliten madrass i Hässelby.. kommer må skit imorrn ...

Men vad gör man inte för att bli ledig helgen efter och gå på konsert!
Jag, polarn och pyrat ska på Manu Chao den 14:e.. kommer bli niiice som fasen tror jag.


Var iväg på ögonbottenfotografering idag också.. till min förvåning va det över på 5 min, och jag slapp hälla nå speciella droppar i ögonen också, kändes riktigt fint ;)

Dessutom lyckades jag ordna biljetter till Korn i februari också, äntligen är dom tillbaka i Sverige! kommer bli hur bra som helst.

En förfriskningsdusch och iväg till gratis öl! Rah!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0