Ny kärlek!

Hejhopp, gummisnopp!

Det har gått ett par dagar sen sist, och jag vill inte be om ursäkt för det. Livet går vidare, sakta men säkert..
Börjar närma sig flytt med snabba steg, och jag har ingen aning om hur det kommer gå.

Sitter för närvarande på jobb, och lyssnar till min senaste kärlek.. Johnossi. Bästa på länge måste jag säga.
Två svenska killar som verkligen har / kommer lyckas tycker jag.. eller hoppas jag iallafall.
Hitta deras skiva igår, äntligen! Och den går varm i skivspelaren nu.. tog tom med mig den till jobbet, så den kommer gå lika varm här.

Nåväl, idag jobb, imorrn tvätt för att senare ta en liten öl och gå på konsert! Sweetness!

Sen så kommer brorsan hem en sväng också, blir riktigt kul att träffa honom igen..
Helt plötsligt så är livet värt mer igen, känns hur fint som helst!

Ta hand om er!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0