15 värktabletter

eller 15 öl, undrar vad som är den bästa medicinen för den här dagen och den här huvudvärken..

Är kvar på jobb, och har vart här nu i... humm..9 imorse. Nu är klockan 18 och jag har 4 timmar kvar.. whoppty--f***ing do.

Lägg ihop det, med 6 timmars sömn, innebandyspel på morgonen och huvudvärk, plus eventuellt lite öldrickande och tvspelskväll/natt med polarna.. hur fan kommer jag må imorrn?

Jag får helt enkelt rapportera då, om jag överlever kvällen/natten

Tjoflöjt, sneflöjt!

/J

Kommentarer
Postat av: Taurus

Upp med benen nu för fan....installera TO ffs...the best game ever :D
//Tau the best there is :P

2007-09-21 @ 18:21:05
Postat av: John

amagad!
herregud, är det fortfarande folk som lirar TO? :D

2007-09-23 @ 15:50:10
URL: http://smithies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0