Fyllehicka...

alltså.. inget ont om gårdagen, den va helt wunderbaar... men fyfan va vi skitade ner min lägenhet.. de va inte kul att gå in genom dörren såhär på "morgonen" ( klockan är nu, 15.. ungefär.. )

Men nog fasen vart de sprit, lekar och massa annat smått å gott. och hur bra presenter som helst !
Dessutom hann tre av oss att fortsätta ut på natten också, det trodde jag inte att vi skulle orka.

hursomhelst.. dags att göra lägenheten mänsklig igen.. isch.. snart iaf.. kanske.. om jag orkar..

Hejhoppbakfylleknopp!
/J

Kommentarer
Postat av: Prime Skitz

Hade jag varit med där så hade det inte ens funkat med städning. Du hade fått spränga bort hela skiten :D

2007-10-01 @ 10:51:53
URL: http://primeskitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0