Hemma....

äntligen hemma.. igen. Men som tur är behöver jag inte upp för att åka till jobbet imorrn iaf, om inte nått skulle skita sig och dom ringer och väcker mig -.-

Men helgen har ändå vart underhållande på nått skumt sätt, massor att göra, inget som stämmer, men nog fan lyckas vi sända TV iallafall.. på nån jäkla vänster går det ihop.

Och! imorrn så fortsätter mina äventyr till det nästliggande nya livet som startar i slutet på året.. jag ska säga upp min lägenhet.. och det är nog på tiden igentligen, har kostat mig massor med pengar att bo här.. skulle funkat om man va två, men jag är ju ensam :( Trist men sant.. ush, nu börjar jag tänka i dom tankarna igen.. faan då... bleh.. suck.... neeee.. nu ska jag inte bli nerstämd såhär på en söndagkväll, lite glad musik så blir nog allting bättre.

På tal om musik så kan jag varmt rekommendera Tom Malmquist skiva "Fish in a Tear"  riktigt, riktigt bra skiva, har spelat den halva dan på jobbet idag :) den andra halvan gick till Kanye West senaste platta, "Graduation" mycket trevlig lyssning det med :)

en god kväll och natt till folket!
/J

ps: bra spelat Danijel idag på TV4, men se gladare ut nästa gång! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0