Hoppla!

Ok..

Nytt kapitel i livet, är ju likamed nya upplevelser och nya saker i det stora hela, så varför inte göra ett försök att skriva ner en del av det som är mitt liv.

Och efter den dramatiskt inledningen så vill jag önska er välkomna till mitt lilla experiment :)

Hej.
Namnet för denne blogg ansvarige är John, snart 25, på väg till skolbänken igen om alla planer går som det är tänkt, och försöker förbereda sig på att leva i mer kaos än tidigare. Har aldrig tidigare försökt skriva blogg tidigare, så man vet aldrig vart det här slutar nånstans ;)


Nåväl, tänker inte skriva så mycket mer förutom att jag är trött, kom precis hem från jobbet och tänker utforska lite menyer och såvidare, så kanske man kan göra sin egen lilla blogg mer hemtrevlig.

Enjoy!
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pärlan !!!

2007-09-11 @ 22:50:14
Postat av: John

Polarn!

2007-09-11 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0