Hur lång tid kan det ta?

Att lära sig spela gitarr på egen hand?.. eller göra någe nytt som man inte gjort förr.. alls.
Det tänker jag ta reda på genom att utsätta mig för noter, ont i handlederna och förvirrande texter m.m
Just det, dags att ta tag i gitarrspelandet på allvar, ska försöka hålla mig till iaf en timme.. ungefär.. per dag med gitarren. Sen så kanske man kan underhålla folk på mer än ett sätt.

så.. nu blir det till att sitta i soffan och plinka lite ackord.. kanske tom ta en kaffe samtidigt.
That´s right, killar kan ibland göra två saker samtidigt! Otroligt men sant!

Aloha!
/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

Otroligt lång tid! Sorry för att jag spräckte bubblan men jag är ledsen att meddela att det är tvärt omöjligt att lära sig spella gitarr överhuvetaget. Det är nämligen, enligt egen erfarenhet, alldeles för långt mellan strängarna så det fungerar helt enkelt inte. Alla som gör de är datoranimerade. Helt klart

2009-05-04 @ 23:07:50
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0