Lite kallt..

har det blivit de senaste dagarna, vilket gör en påmind om att det kommer bli kallare såsmåningom.
Fast jag vet inte om jag ska säga usch eller välkomna kylan riktigt, för det finns mycket man kan göra när vintern kommer, och mycket man inte kan göra också. Man får se helt enkelt...

Den här dagen kommer bli litet annorlunda.. först blir det en hög med samtal som ska avklaras, sen blir det ett apotek-besök, ett bank-besök, för att avsluta med en första dag på en 8 dagars kvällskurs, i inspelning.. så allt kan hända. Och jag vet inte vad jag ska vänta mig av kursen heller, så allt kommer som en överraskning idag. Kul men något skrämmande. Men min livssituation är ju skrämmande för varje dag som går så varför ska den här dagen vara annorlunda.

Nehepp, ett första samtal för att få igång mina planer för dagen då kanske...

Hej hopp sockerknopp!

/J

Kommentarer
Postat av: Prime SKitz

åååååhåå jag är så avis. Jag vill också dit.. låter roligt att få plugga de.

2007-09-20 @ 22:50:21
URL: http://primeskitz.blogg.se/ontour
Postat av: John

hehe, men du är nog inte lika avis när jag säger hur mycket kalaset kommer gå på..

2007-09-21 @ 18:01:41
URL: http://smithies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0