Seeeeegt!

ok, så min dag startade med att jag gick upp 13:45.. vilket inte är sådär direkt bra när man är diabetiker, men det va faaan så skönt att sova ut!
Sen så när jag vaknat ur min dvala så vart det lite hushålls arbete, och lite handling, sen vart det film och nu sitter jag här.,. verkligen vart produktiv idag alltså.

Har iofs ansökt om csn-lån, och ringt lite bank och försäkringar, men det tog ju alltsomallt en halvtimme, så det kan ju inte räknas som direkt produktivt, eller?
Nåja, jag vet inte.. skulle ju vart ledig imorrn också, men då ska jag tydligen på nå seminarie på jobbet. Känns lite fel att vara med på ett "karriärs-seminarie" när jag ska plugga ett år, men .. det kommer säkert nått nyttigt av det hela.

Life goes on!

Nu blidde det mer film/TV, och sen sova igen.
Sleep tight, don´t let the bed bugs bite!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0