Sovmorgon..

.. eller inte, istället fick jag för mig att försova mig och komma sent till jobbet, dessutom utan frukost.. livet är hårt.

Men, jag ska inte klaga.. har änsålänge ett jobb, vilket gäller ända tills jag får tjänstledigt.. education here I come!
Hursomhaver, igår lyckades jag vara uppe i ca 16 timmar, så jag antar att det är en liten ursäkt att jag försov mig imorse. Och jag känner mig så sugen att spendera 13 timmar till på jobbet, bara för att göra det igen på söndag. jipp...ie..e...h...

Och dessutom, när man blivit dumpad, eller gjort slut med någon.. hur lång satans tid ska det ta innan man kommer över alla känslor man har/haft/ville ha/ osv igentligen?!  Helt sjukt ju.. börjar fundera om tiden läker alla sår igentligen..

Bah, en till koffert och lite jobb kanske för tiden att gå fortare.

Peace lööv unt understanding!

/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

Saker att göra när man gjort slut med någon som fungerar i alla lägen.



Titta på desperate housewifes (du vill aldrig vara sambo/gift/fast förhållande efter det), äta mängder av choklad glass och ta en halvtimme per dag (tiden minskas gradvis när såret börjar läka) per dag då du får tycka synd om dig själv - krama en kudde - lyssna på smörlove låtar - och gråta.

2009-05-04 @ 23:03:39
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0