9 timmar

Tills jag ska upp och jobba. hur kul känns det när jag redan sovit bort halva dagen.. kom inte upp förren 12ish.

Haft det trevligt iaf med Danijel och hjälpt honom flytta lite saker från lägenheten som jag ska flytta in i snart :)
Vart bjuden på mat, div wok å kyckling, smaka smaskens!
Fick höra av både honom och Lisa att de tyckte jag gått ner i vikt.. vilket jag inte har en aning om hur fan dom lyckas se det eftersom jag tror jag väger lika mycket nu som för 3 veckor sen.

Ska utforska vågen imorrn och se vad den säger om det hela...

Jag vet att jag sagt att min blogg inte innehåller bilder.. vilket jag tänkte göra nått åt under helgen.. och hur bra lyckades jag med det?

INTE ALLS, för jag lyckades glömma kameran hemma.. meeen, hädanefter så åker den ner i väskan varje dag, ifall nått kul scenario skulle visa sig i rätt tillfälle och så.

Nu ska jag avnjuta min kopp te och mina rostmackor ( fiberbröd såklart ) innan jag tvingar mig själv ner i sängen igen.
Ska bara ställa klockan på 04:30 innan jag somnar.. aaawooohoooooo!

xoxo
/J


En sak till, det verkar som om jag inte är den enda som blivit uppgrind av ett skumt nummer.. ska tydligen finnas i Haiti.
+88213213608
Luktar skumt , så om de ringer en signal, ge fan i att ringa upp.. kommer resultera i räkningar som inte är roliga att titta på vid slutet av månaden..

Watch it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0