da-dada-daaaaaa

Sov gott inatt, vart inte väckt av grannen. Kanske sov lite väl länge dock, men vafan.. är man ledig så är man.

Blir inge besök idag, trist som fan, men inget att göra åt den saken. Måste erkänna att jag vart lite lessen i ögat när jag fick veta det men inget att göra som sagt, planerna jag gjort stannar kvar tills tillfället dyker upp igen. :)

Sen så kanske jag får lite lunch besök på lördag, om nu jag får tag i folket. ... Undrar om dom vill bygga kojjor?...
 
Ska fortfarande iväg och skaffa sprit tills imorrn då det är nyår som sagt. Behöver däremot inte stressa iväg och känna någon tidspress då jag inte behöver laga mat ikväll ;)

Ska nog ta mig en liten promenad kanske, eller kanske röra på mig så jag kommer iväg till Tullinge i tid helt enkelt.
Men men, en sak i taget, lite disk och lite musik så vaknar jag nog till liv och börjar ta tag i saker och ting.

Hasta la vista, babys
/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

8D

2008-12-30 @ 19:31:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa
Postat av: Johanna

hehe...ska bara veta hur j**** dutti ja e på kojjbygge!! hehe

2008-12-31 @ 18:13:35
URL: http://fiffiluran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0