En dikt

som inte är skriven av mig, men som ändå är rätt skoj.

life is a waste of time
time is a waste of life
get wasted all the time
and you'll have the time of your life


Och det är precis vad som kommer hända imorrn, fest för hela slanten. ska bli skoj

Idag däremot har vart.. vet inte riktigt.. slö som fan med tanke på att jag vaknade kl 13 ( illa)
Då tappar man lusten till allt, hade tänkt göra en del plock och en del planering inför framtida flytt, men nu orkar jag knappt skriva dessa rader.. bläää

Hoppas på att jag ( eller nån annan för den delen ) hittar på nå skoj så jag får arslet ur stolen och leker lite.

fan, mat igen snart..  ibland tröttnar man på sina speciella tider..

xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0