Fy skäms på mig!

Nu har jag vart mindre bra på att uppdatera, sorry för detta. ( alla två, inklusive mig, som läser här )

Är ledig idag, vilket innebar sovmorgon! Riktigt skönt.

Igår vart det bio i Kista med el boyos, kollade på Rock`n `Rolla, Guy Ritchies nya film, vilket har vad jag vet, fått riktigt dåligt betyg i div tidningar och så, men jag gillade den. Skarpt.

Åkte hem till Simon efteråt och chillade och kollade på WALL-E. Fan vilken gullig film! Jag vet nte hur dom lyckades få en plåtburk att visa känslor, men damn, I felt for the sucker. Titta på den!

Nog med rescentioner, åter till verkligheten.

Sov lite middag igår, och vaknade med panik, hade sjuka drömmar om jobb och hur allt sket sig. Var stressad som fan när jag vaknade igen.. utvilad, men stressad :( Inge kul det..

Har idag vart bort till verkstan med bilen för att få fast min motorhuv, så jag inte behöver oroa mig för att den ska flyga upp mitt under körning, riktigt trevliga killar som hjälpte till med det, skönt att veta att det fortfarande finns vissa som vet vad service är fortfarande.

Har fortfarande inte läst nått från boken, dumt nog så glömde jag den hemma igår när jag åkte till jobbet. blir ordning på detta under veckan som går.  Och, jag har vart dålig med fotograferandet också, tyvärr ;( ska bli bättre på den fronten!

Nu sitter jag har och funderar på att åka mot SImon, igen och käka lite.. han vet inte om det ännu, men jag kanske ringer innan jag åker för att inte skrämma slag på stackarn.

Och ingen tatuering ännu heller, vet inte om det är modet jag saknar eller om jag inte har bestämt mig ännu..time will tell. I guess.

Förresten så kommer brorsan nästa vecka, fucking awesomepies! ska bli hur kul som helst! :)

shit.. det är snart julafton..

Kram på er, nu ska jag göra nå vettigt.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0