Kallt utan vinterjacka

Det har jag lärt mig idag. Att det va en fruktansvärt dum idé att åka till jobbet i en kall tunn jacka.

Lådorna dock är kvar, och det är mycket som ska ordnas.. och så får jag mitt första finbesök imorrn också.. 
(sorry Jonas å Simon, ni är mina boys, men fin har en annan innebörd här )

Kanske blir till att bygga kojja med lådorna. Värsta idén!
Bäst kojja slipper diska! Undrar om personen i fråga kommer gå med på det... who knows?

Nyår närmar sig, och festen därtill, fick ledigt så jag slipper jobba, dan innan och dan efter.. sweet som fasen.
Bakis i Bro kommer få en helt ny innebörd.. undrar om jag kommer krama om den stora bruna ( eller var den grön ) elefanten eller vad det nu var...
Nee, men det kommer bli skoj, och jag gissar att kära Daniel kommer försöka spränga skiten ur hela grannskapet som vanligt med sina raketer.

Imorrn blir det till att gå upp tidigt, köpa sprit / mat / hämta kläder och göra lägenheten mänsklig för besök :)

Dock är det riktigt irriterande att kontraktet inte dykt upp!?! fanskap.. hoppas de inte blir nå skit med allt nu.

Meeeeeeen, en liten kvällsmacka + en liiiiiten öl blir nog en bra avslutning på denna måndag.

Kram å Puss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0