Segish

Har nyligen spelat in en årskrönika, gick bra och kändes bra. En stor godisskål gick dom omkring med efter bandningen och bjöd på runt omkring i kontrollrummet.. och jag måste säga att det kändes otroligt skönt att säga att jag inte äter godis, så jävla skönt.. skönt! Nämnde jag att det va skönt? Mitt inre fick nästan en orgasm, så skönt var det..

Men nu snart sätter sändningarna igång igen och jag ska samla mod för att köra lite drygt hälften av dom.. raaah!
Direktsändning is the shit!

Hursom, går omkring och gäspar och driver mina kolleger till vansinne... och jag har ingen aning om varför jag är så trött som jag är.. förstår inte läget riktigt ;-(

Och förresten, snart är det julafton.. jippie?

xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0