Vaihelvee......

här har jag gått och hoppats få en liten peng lagom till jul.. men icke.
Tydligen tycker min arbetsgivare att min tjänstledighet fortsätter en månad till!?

 vafan!?

Nu vet ju inte jag vem som missat att anmäla mig som "att vara i tjänst igen"  men suck.. borde inte nån se nått?
Med tanke på att tjänstledigheten är tidsbegränsad. Visst, jag kan ta att det är mycket som händer på företaget, många som blivit omplacerade osv, men baaaaaaarghejwr½!
En av de två saker jag (skulle) ha njutit av idag så är det att få ett lönespec där det står mer än: " Belopp att erhålla, 0 kr." Blir till att gå upp om några timmar och ringa lönekontoret och hoppas på att dom kan hjälpa mig, för chefen min lär ha tagit semester nu.. fanskap! och åter fanskap!


Blir kul att betala räkningar på X antal tusen nu med ett par hundra på kontot.. whoopty fucking do...

Kvällen har i övrigt vart suverän, men nu avslutas den med en besvikelse.. skit också.

ingen jävla hälsning på denna rad.
/JOHNSOMFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0