Whoa!

Ännu en galen helg börjar sakta men säkert närma sig slutet.
Galen kryssning mellan fredag - lördag, mycket skoj måste jag säga :-)

Lördagen lutades mot fest också, men jag hade tappat suget för alkohol, glad är jag för det för idag mår jag bra och kan tänka klart ;-)

Mycket funderingar och tankar har flugit runt bakom pannbenet och jag vet ibland inte vad jag ska tro eller känna.
Eller så vet jag det, men jag vill något annat.. fanskap.

Vad gör man i ett sådant läge, bita i det sura äpplet och svälja och gå vidare?
Eller ska man hoppas?

Visserligen vet jag redan där svaret.. biter jag i äpplet kan jag släppa nästan allt, gå vidare och ta saker som dom kommer, men skulle jag däremot vänta och hoppas så vet jag att jag kommer må aningen sämre, fast ändå ha nått att "vänta" på..
Raaaaaaaaaaaaaaaakjhaföjhfösjdhföas!

Eller.. så sysselsätter jag mig med att lasta lådor så behöver jag inte tänka på några timmar..
Det lät som en bra idé.

Mys på er
/J


dagens:
  • Chuck Norris does not sleep. He waits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0