Wooohoooooooooooooooooooo!

Först:

Stort tack till lönekontoret!

I haev fecking monay!

och sen samma mening fast skriven i ordentlig form:

Jag har pengar!!

Fick precis en glad överraskning när jag skulle kolla läget, tidigare sa dom att pengarna skulle dimpa ner den 30:e, och nu är dom där.. helt plötsligt, das ist wunderbar! Riktigt god jäkla jul till er! :-)


För det andra, brorsan är i stan, väldigt nice, ska li kul och se den blivande pappan för första gången sen i somras :-)

mwhaa.. nästan att jag hoppar av stolen i glädje nu, faaaaaan va sköööööööönt!
och det bästa av allt, jag behöver inte ut i senrushen i julhandeln och handla,mwhahahahahaha!
( och det är ju som sagt Johanna anledningen för, än en gång, muchas gracias chica! ) ( jag vet, min spanska är sämst )

Nu är jag glad, och mår bättre, och ser fram emot helgens äventyr. vilket innebär, jul, städning å flytt, och umgänge med alla härliga människor!

Nu ska jag ta mig en kaffe, och ladda inför kvällens pepparkakshusbyggande och lite julpyssel och mys hemma hos morsan i Kungsängen, länge sen jag va där nu.. ( inte i kungsängen men hos morsan ;-p )

Har kameran med mig så jag ska fanimig ta kort nu.
Om jag inte uppdaterar så önskar jag eder alla ( alla mina 3-4 läsare ) en god jul med detta lilla uttryck:

It is Christmas in the heart that puts Christmas in the air.  ~W.T. Ellis

Må gott!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0