Ibland är man dålig ibland bra..

Länge sen jag skrev någe, men saker händer ju hela tiden! trodde aldrig jag skulle bli så, men .. ja, vafan ska man göra?

Asskön fest i lördags, bakissomfan i söndags, men en helvetesfamilj två trappor upp.
Blivit erbjuden jobb, som jag var tvungen att säga nej till... hur ofta händer det?!

och.. Korn.. säger bara Korn.. en gammal favorit grupp som fick sig ordetnligt uppryck igår, fyfasiken va bra det var!
Kommer leva länge på den konserten kan man ju säga


Och nu sitter jag har, med vad jag kallar "creative-block" och försöker hitta en dator jag ska köpa, jobbigt att ligga på topp ibland, men vaaaad ska man göra?

Och ett tips till ni 3,4 personer som läser här..
Bluejuice, få tag på den skivan säger jag bara.. hur skön som helst!

smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0