Flest ess under din dress.

Så.. diabetiker som man är så är det ju brukligt att ha med sig, testmaskin för blodvärde, kanyler, och insulin.
När jag vaknade "imorse" så hade jag allt det .. hos min kompis.. i Hässelby.. jag vaknade i Sundbyberg..

Bra tänkt!... inte...

Meeen, det löste sig i slutändan iallafall, något högt värde, men vafan.. värden kommer och värden går, det är menen för livet som består.


Hursomhelst, hade en bra kväll igår, soft start på Musslan, fortsatt fest på Grabo, avslutningsnattmacka hos Malin, perfekt kväll :)

Däremot så fick vi sent reda på att pizzerian som vi tänkt besöka för den traditionella bakis-pizzan va stängd!
hur sjukt är inte det.. här har man gått och väntat på, och suktat efter, den härliga pizzan.. nästan så det rann för kinden när vi kom fram, men icke! dom latmaskarna hade inte kommit till jobbet! Ni förstår ju hur sne man blir på dom.. ett minus i anteckningsboken för den pizzerian!

Men nu sitter man här, doftar inte öl/svett/rök längre, känner att magen är på rätt spår igen, och dags för en ny vecka imorrn.. I´m ready for it!

Bring it on!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0