Grottman, dammigt och kallt

Ungefär så känner jag mig denna måndag.
En måndag som jag lyckades gå up hyffsat tidigt ( halv tio ) för att sedan lägga mig igen kl 10..  hurra för mig och mina ambitioner för att rätta tillbaka dygnet..

Men! gick  upp igen halv ett för att känna mig till hälften levande, till hälften död.. och att se mitt blodsocker ligga för högt.. igen.. undrar när det här kommer tillbaka för att bita mig hårt i baken?

Hursomhaver.. skola ikväll, och en eventuell öl efter det.. måste säga att jag inte är direkt sugen på det idag, vi får la se vad som händer.

Och seriöst?! nästan 900 spänn för "Where the action is" i sommar.. hutlöst säger jag.. men det kommer sluta med att jag betalar det iaf bara för att lyssna på lite skön musik :)

Sen har det hänt nånting med mitt grottrum, sedan i lördags så har det blitt kallare som fan här, undrar om nån har glömt ett fönster öppet nånstans...

hutt hutt

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0