Nytt år, nya spår?

Så har det nya året kommit, 2008.. hur låter det tycker ni? väntar ni er nånting viktigt eller 'r det bara ett år till att lägga på hyllan?

Nåväl.. själv hade jag ett soft nyårsfirande.. jag va nykter! ( nej jag ljuger inte, drack inte en droppe alkohol på hela nyårsafton )

Jag fick ju frågan ganska många gånger under kvällen:
-Vad dricker du?
-läsk och vatten

-VA?! är du sjuk?

ja, ni förstår hur den konversationen fortsatte.

hursomhelst!
Nu ska jag dricka lite vatten för min huvudvärk jag fått, men jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året!

smek å kel
/J

Kommentarer
Postat av: Bärtil Bärs

För fan grabben ... vatten är nyttigt, men inte för mycket bara, och en hel kväll.
Jag rekommenderar starka bärs, ja så där 3 till 4 är lagom till 1 st dam, som smekes vild å het och avklädes långsamt å påsättes lagom hårt. Kallas "nyår formidable"

//Bärtil

2008-02-08 @ 09:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0