Dagarna går med snabba steg nu

Först och främst.. jag har vart igång på helvarv nu sen förra måndan, då skolan började bli mer intensiv, jobbat hela helgen inklusive fredagen..
Under helgen så kom jag fram till att jag aldrig mer ska käka godsaker, ( tredje dagen nu and still goping strong! )

Har efter skolan träffat en gammal klasskamrat som jobbar på SATS, så nu är man medlem där igen.
Men den här gången blir det annorlunda, det har jag iallafall ställt in mig på.
I´m turning fat into muskler!

Få se.. vad mer har hänt.. är på väg att bli med bas också, känns bra.. synd bara att de förstärkarna jag hade hemma inte funkar som dom ska.. meh.. vaaaad ska man göra åt det.. mjo, då går man och tittar på nytt såklart!

men nu ska jag nog sova innan jag ska upp igen om 8 timmar för att köra slut på mig själv igen! gogogo!

smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0