Vart tog bakfyllan vägen?

Det undrar jag faktiskt.. för efter en kväll med gratis sprit/mat/öl så borde man vara bakis eller hur?

men.. icke.. sliten och seg är man ju, men det beror nog mer på dansen än alkoholen tror jag.
Sen så har jag lagt märke till en sak, varför är det så att man får sådana fina flashback minnen när man är lite dagen efter, dvs flickvänner, .. ja.. det va väl det enda jag kom att tänka på för stunden..

Men det är väl så, det tar den tiden det tar innan personen i fråga inte "kommer tillbaka" eller vafan man ska säga i sitt minne. nu säger jag ju inte att jag vill ha det som det va innan sommaren, men man vill ha.. närheten av en som man älskar, och då blir det ju naturligt att man tänker på personen man va med sist.. eller?


Sen.. ja, sen?  vad händer där igentligen.. ursäkta om jag bara pladdrar på men det är ju dagen efter och då måste man få vara seg/knasig/osv osv...

Men det blir la nya tag imorrn med skolan, vår "bas" period är över och nu börjar djupdykningen.. känns lite läskigt faktiskt, men samtidigt jäkligt kul.. nu kommer det som vi ville ha när vi började, så nu får man fan inte klaga.


Smek å kel, för nu blir det mat
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0