Dag 1

Började inte som jag tänkt mig. 
Gick och la mig runt 21:15 igår. för att vakna 2 timmar senare med massor av tankar och lågt blodsocker, utan en ynka minuts sömn.. bläääh!

På med datorn då det tar en stund för min bäste vän Dextrosol att verka. ( Dextrosol = en diabetikers bäste vän, det första jag lärde mig sen jag fick diagnosen )
Smög försiktigt upp på msn och hittade en J att prata med en stund, massor med bra och gammal musik, hur fan lyckas du hitta allt? :-)

Efter det så vart det lite youtube och komedi för att till slut somna nångång vid 2...suck.
Klockan ringer kl 7.. dubbel suck..

Missar det första larmet, för att vakna vid 9:40 igen. fan.

Dusch och sen en promenad i snön till vårdcentralen för vaccinering. 

Nu har "halva" dagen gått, om man räknar på vanligt knegar vis.. det närmar sig lunch och jag ska ta min frukost. 
Gröt och nån liten brödbit står på menyn.

För att senare ge mig ut i snön igen och åka till jobbet för en liten visit hos mina nya chefer, förhoppningsvis, om dom inte sitter i möten hela dan, sak samma.. jag åker dit och ser vad som händer.. tar även med mig träningskläder för att skaffa mig lite motion.

Sen så vart det tydligen rock and rolla i Kista, enligt Pyret :-) 

Tjoflöjt! fullspäckad dag utan att jag ens visste om det! 

Nu, gröt
Smek å kel
/J

Machvikt: 101kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0