Dag 5?

Är det väl?, eller har jag redan tappat räkningen?

Hursomhaver, har idag vart på Biografen Skandia på Drottninggatan, och kört ljud ( eller ja, vart med iaf ) hela dagen lång, vart kul och underhållande..
Fick chans att se och möta min f.d rektor med respekt och så vidare då jag är "jämnlike" med honom nu ;-)

Fick även mitt tillfällige regbevis, så nu kan jag ut och köra bil lagligt.. tills den får körförbud igen på måndag då den inte är besiktigad.. braaaa timing John!

Men iochmed det så kan jag iväg ikväll och möta Jonas å Simon, aka Pyret och Polarn :-)

Fick även tag på min chef, och jag ska möta henne på måndag.. kl 13.. fyfasen va nice med sovmorgon på min första arbetsdag ;-)
Men neej, jag ska vara dutkig och iväg och träna på förmiddan, måste komma igång, både för mitt psykes skull och min kropps skull. Sådeså!

Har fått i mig två onyttigheter idag, ett litet glas cola till maten, och en latte efteråt, jag vet.. det är dumt, men ack så gott vid tillfället..

Jag ska återgälda det med ingen sprit under hela helgen och två/tre långpromenader. Och på måndag återkommer jag med aktuell matchvikt också, får se om den står still eller om den rört på sig någe.

Pöss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0