dag.. sex...

SItter i min stol, vid min dator, och har ont i huvudet.
Vet inte om det beror på att jag kom hem 4:05 igår, nykter.. eller om det är för att tankarna har vandrat runt i 250 de senaste dagarna..
Kanske en kombination av de båda?

Men, om jag känner mig själv rätt så kommer jag må piss ett par dagar, eller en vecka eller så, och sen så kan jag
"gå vidare"

Och, även fast det är "tråkigt" att vara den enda nyktra så är det underhållande från tillfälle till tillfälle, igår visste jag inte riktigt vad som skulle hända, så vi hamnade i Kungsängen.. igen! fan, andra helgen irad.. illa?
Men, bilen verkar må bra, och snart är det dags för besiktning.. rättare sagt den 13:e ( bra eller dåligt omen? )

Snart blir det andra bullar, när jag börjar jobba.. kommer kännas.. skumt, läskigt och utmanande. För att inte säga riktigt kul!

Usch, ska man göra sig iordning för att åka mot Solna då, och möta upp Erik å Fredrik från klassen, de ska köra ljudet, och jag, snäll som jag är, åker dit och kollar läget.. bara för att.

Förresten http://www.mentalnights.se
För er som är intresserade, en liten rockklubb som jag och några från klassen kör ljudet på :-)


Nu, lite vatten för att bota huvudvärken jag lyckats få utan alkohol.

xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0