Imorrn smäller det!

Så, ungefär 22 tmmar ifrån slutprovet, och frågan jag ställer mig är: Är jag redo?

Svaret blir.. ganska, typ, kanske.. eller?
En del saker är jag säker på, en del mindre säker, och en del helt osäker.. får hoppas att det inte blir så mycket matte på provet bara, annars är jag rätt körd.

Däremot, en kul grej, vi ska iväg och räjsa gokart på lördag, kommer bli skitkul! sen avsluta det med mat och öl. Eller ja, öl för mig, då jag redan ätit mat ( helt sjukt att jag inte är mer upprörd över diabetesen, missar massor med tillfällen att äta god mat med härligt folk ;-/ )
Men det lär funka iallafall, folket är van vid mina rutiner.
Fast jag får inte bli för förstörd, då jag sagt att jag vill ha en firande fika med morsan på söndan, så jag måste vara människa då också. Men det kommer bli trevligt hursomhelst :)

Men nu, ska jag läsa igenom akustik till att börja med, får se hur det slutar.

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0