Så..

..varför inte börja mina nya rutiner en kväll innan, det kan ju inte skada?
Klockan är nu drygt 21:06:57 och jag är på väg att lägga mig.

Varför? kanske ni undrar. Svaret är enkelt.. Varför ska jag sitta uppe och inte göra nånting när jag lika gärna kan lägga mig i god tid och vara utvilad för morgondagen? Nä! precis! Det va ju inget direkt svar, snarare en motfråga, men ni fattar vad jag är ute efter.. tror jag..

Kan lika gärna göra mig redo en vecka innan jobb med tider osv, så jag startar ikväll/inatt helt enkelt. klockan är ställd, tänderna är borstade, och humöret är på en bra nivå ( vilket beror på  ... jaa.. det ni )

Dags för kvällsdosen insulin, och kanske en liten lässtund med en bra bok.

Imorrn är det saker som händer, massor faktiskt, men jag återkommer om det senare :-)

Ett tips innan jag avslutar:

http://www.deezer.com

Massor med musik, gratis

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0