Skrivkramp

Skulle man kunna säga att jag har, lyckades bli klar med min uppsats idag, och dessutom min projektbeskrivning. Så det är två avklarade uppgifter på en dag, känns fiiiiiint!

Idag hade vi däremot prov på morgonen.. det gick ju mindre bra, dessvärre. Men frukta inte, vi har slutprov nästa torsdag, den kommer bli något jobbigare.

Men eftermiddan å kvällen vart desto trevligare. Satt kvar i skolan som sagt och skrev upppsatsen, sen åkte jag å Erik till Medis för att ta oss en matbit och en god öl, mucho trevligt!
För att senare föra kvällen vidare till en personlig demovisning på Reference Audio, kändes fint att brassa på ett par förstärkare och högtalare för den nätta summan av dryga kvarts miljonen (!)

Men nu sitter jag här och ser högen med papper framför mig som jag ska repetera inför nästa torsdag.. bara att sätta igång då!

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0