Take två

Hej.

Jag lyckades hålla mig ifrån spriten igår, vet inte riktigt vad som hände, men jag gjorde mig iordning, åkte till Jonas.. och tappade festsuget heeelt.

Däremot så lyckades vi ta oss till Kängen, och jag fick mig en liten sockerrush, (hipp hurra för cola) och el boyos tog sina öl som sig bör.

Mötte Johanna, som jag för övrigt inte sett/pratat med på dryga 10 år, riktigt kul att snacka skit och skojja till det ;)

Nu sitter jag här, känner mig bakis utan att ha rört en droppe alkohol på två dagar, och ska leta reda på hur man kommer till Västberga Allé 60 med bil. That´s right, jag tänker bojkotta alkoholen idag med, you heard me! Men inte fan tänker jag bojkotta festandet :)

Med mat i magen och redo för Go-Cart så ska jag ta mig en kaffe och klura ut hur jag ska köra.

Smek å kel
/J

ps. jag är klar med skolan.. hur sjukt är inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0