Bortamatch för 9:e helgen?

Nej, det är inte som ni tror när man säger "bortamatch".. även om jag skulle önska det...
Men det innebär att jag inte sovit en hel helg hemma på mer än två månader... det kom jag på idag.

Måste ha blivit något av en backpacker mellan hemma/skola/polers.. Kul på sitt sätt, men något oorganiserat.

Men men, nöje går före det mesta nu för tiden verkar det som :-)

Var på ett studiebesök idag i Kista, rätt bra att få se hur verkligheten ser ut jämtemot vad som står i våra anteckningar från skolan. Och vad folk säger i nyheter osv, upplysande, fast ändå tråkigt ..

Men imorrn så kommer alla bekymmer försvinna, för d¨är det fest a la Kungsängen old school styling, fast i Bro.. och med lite fler folk.. men ändå, ska bli kul att festa loss med herr och fru Magnusson ( även fast herrn alltid kommer heta Olsson i mitt huve ) :p

Men tjofadderittan på eder alla sålänge, nu blir det nog till att slappa lite med en film.. vet inte riktigt vilken än bara...

smek å kel!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0