Flyglar och dess humör

En dag som alla andra. Börjar med att faktiskt komma igång i tid på morgonen.
Tågen är inte försenade (!)
Däremot så är vår rektor det.. men vafan, vi fick finkaffe som plåster på såren :)

Sen.. så gjorde jag ett försök att spela bas.. ( gick ju.. tjaa.. låt mig säga att jag träffade strängarna iaf.. )

Sen vart det flygelmickning, skoj som fasen att nästan ha sönder en mick värd ~40 papp.. fyfan.. gäller att hålla händerna i styr när man jobbar med de finare sakerna inom ljudtekniken.

Nåväl, livet går vidare och jag inser att jag kanske har valt för låg nivå på mitt slutprojekt i skolan.. Men det gäller att göra det bästa utav vad man har så att säga. Hoppas bara det räcker..

Puss å kram

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0