Galen kväll, lite sömn, trasig kropp

Så..den här helgen går nog till historien.

Först och främst så måste jag säga att det vart en riktigt rolig helg! 
Det hela börjar med att vi har en lagomt seg dag i skolan.
efter den så åker jag hem för att göra mig redo att åka till Simon för att städa ( jag vet, men han kan inte göra sånt utan hjälp ) men när jag kommer dit så behövs det inte då det blivit ändrade planer.
Vi tar oss en suverän drink som jag blandat, och åker till Vanesa. Där möts vi av härligt glada och festsugna tjejjer, och en varsin tallrik mat med tillhörande glaset vin. ( jag vet, hur bra som helst! )

Efter en stund så åker vi mot Lappis vid niveritetes där vi ska möta upp ännu fler tjejjer ( Måste ju säga att man njöt en aning, få åka runt med härliga tjejjer när vi endast va två killar ) Och här blir det fest med massor med dans och dricka.

Det va tänkt att vi skulle till stan för att dansa av oss men vi inser att klockan blivit 1... så vi fortsätter dansa, prata och ha kul!

När vi kommer på att en kompis som är från Italien bör åka då hans plan går på förmiddagen så börjar vi röra oss mot centralen.. vi inser att klockan är snart 5 och hans buss från centralen går 0540. 

När vi släpper av honom vid bussen så rör vi på oss hemåt ( jag ska igentligen ta det lungt den här fredagen för att jag ska vara i skolan kl 10 på morgonen.. ) då får vi ett samtal från italienaren som säger att han inte kommit på bussen och är kvar i stan.. panik!
Men då det är fler som ska iväg på morgonen så delar vi på oss och vi kommer iväg hemåt tillslut...
väl hemma hos Simon igen ( 0730 på morgonen) börjar jag inse att jag inte kommer komma till skolan och riskerar en s.k noshow)

0800 somnar jag i hans soffa
1100 ringer min telefon.. fan.. jag sov över-
Men!
Jag går upp och tar en dusch iaf och rör mig mot Solna för att rigga upp för en rockklubb som jag ska vara tekniker på.
Kommer dit, lite sent men kommer igång igen och kör på. 
Soundcheck går fint ( 4 band som ska spela ) Vi sitter och snackar och har det soft.

Kvällen går bra, premiären för klubben är helt ok, inte alltför mycket folk, men det tar ju tid innan "alla" vet om klubben.

Banden lirar, folk dricker öl, allt går bra.

När vi riggat ner allt så är klockan nu strax efter 3 på natten.. dags att köra hem.

Är hemma vid 4 på morgonen, tar mig en liten öl och känner jag min kropp ger vika, slänger mig i sängen och somnar på 3 sekunder.

Så sen fredag morgon, då jag gick upp kl 8 och tills idag då jag gick upp kl 1230 har jag sovit i 11-12 timmar.. inte undra på att min kropp är trasig.

Men nu är det pluggning till provet vi har imorrn och försöka komma ihåg allt från helgen som gått..

kanske man ska ta sig en tupplur..

smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0