Lat man är då

Så, här har hela helgen försvunnit och jag har inte rapporterat det minsta.. fy skäms på mig.

*smiskar upp mig själv i brygga i förebyggande syfte*

Det som hänt är......*trumvirvel*...

Inflyttningsfest i Bro hos Daniel å Linda, vilket va kul som fasen, fast man vart hyffsat stel i kroppen efter att ha sovit i en tvåmanna soffa.. 

Sen vart det Mental Nights sent på lördan, men de va skitkul som alltid :-)

Och nu kom jag precis hem igen från att ha spelat lite biljard med VåDåJåSånågratillsomjagglömtnamnetpåredan..
Men de va la skoj iaf :)

Sen har jag lyckats möblera om lite i min grotta och städat på det, så lite duktig har jag varit minsann, synd bara att jag använder det som en undanflykt från skolan.. :-/

Meeeeen, vafan.. snart är man klar, och har sig ett fint diplom i handen, om jag nu lyckas ba med resterande prov :p

nu, säng sen skola hela nästa vecka, go mig!

smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0