Nämen titta, en liten bortglömd blogg jag hitta!

Sepåfasen!
Den är fortfarande kvar, vilket är en härlig överraskning.
Dags för ännu ett försök att skriva av sig om livets misär, uppdrag och härligheter!


Vad har hänt sen sist kanske ni undrar ( mwhahah, försöker fortfarande intala migsjälv att folk läser den här ^.^ )..
men, det har hänt en del måste jag nog säga ändå, ska försöka lista det som betytt mest, so here goes!

- Jag har blivit full ett par gånger
- Jag har blivit tjockare
- Är stressad för att skolan snart är slut och jag vettefan om jag hinner med allt som ska göras innan dess
- Mitt jobb är på väg att försvinna, vilket innebär att jag hamnar på ruta ett igen, singel, bor hemma, och arbetslös... whoopty!
- Har de senaste veckorna levt på kredit, så jag kommer få en hjärtattack när räkningen kommer i brevlådan
- Blivit kär minst 4 gånger, varav en i mig själv
- Ska bli MORBROR! ( Fucking awesomeness! ) i mars <3
- Och idag, skaffat mig ett MIDI-klaviatur, för att göra ett försök att ge mig in i musikskapandet

.. ja, jag kan ju fortsätta i ett tag till, men det har jag inge energi till.. istället ska jag plugga till provet vi har på fredag. Måste göra bättre ifrån mig än sist, annars så.. ja.. måste jag bli straffad.

Men nog med det, för att pigga upp så tar vi dagens bild, som av egoskäl är en bild på mig, tagen under helgens äventyr!

Jag känner mig högre uppsatt än resten av gänget


Vackert, eller hur!

Och tack alla för mina härliga presenter, wub ya´ll!

Smek å kel
/J

Kommentarer
Postat av: BrunettDanne

:O

oh.. my.. fuckin.. god..

vilken bild.

2008-09-30 @ 20:08:40
URL: http://brunettdanne.blogg.se/
Postat av: antonio

haha bandit festen was the shit ;)

2008-10-16 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0