Glatt inlägg?, nejfan!

Tänkte för mig själv, nu ska jag posta nått kul om nånting...
skrev in adressen. blogg.se och BAM!
det jag möts av är " Kent är tillbaka för åttonde gången"

Jag började seriöst nästan gråta

Va i HELL!

En av de oerhört få grupper jag inte klarar av ska tydligen släppa "nytt"

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

nr1: dom är tråkiga och sjunger mest om hur livet suger ( rätta mig om jag har fel )
nr2: tror de är de mest oengagerade bandet jag sett/hört
nr3: alltså.. behövs det nå mer? deras musik och framträdanden får mig att vilja göra skada, både på mig själv och på annat folk runtomkring mig..

Så nej, Kent, ge fan i att släppa nytt material, en singel räckte, och hur fan ska vi överleva en åttonde (!!!!!!!) jävla skiva om hur allt är skit och förjävligt, nejtack, sluta.. ni skulle slutat efter första singeln..Vet inte om jag ska skratta eller gråta..

I övrigt, ha en bra jävla torsdagkväll ( kolla ni ser ju hur dom influerar mig, och då lyssnar jag aldrig på deras musik heller )

skit ner er
/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

Men men, lyssna inte? Vi stackars idioter som tycker om Kent, kanske mest pga av högstadie nostalgi och lyckats förlåta dem för deras pojkbandsskiva Högesta hill (eller vad fan den hätte) blir lite nöjda då vi läsar om en ny skiva, även om det är i ett hatinlägg. ;p

2009-04-29 @ 22:46:10
URL: http://isobelll.blogspot.com
Postat av: Mad Maddi

Här snubblar man in över din blogg å va hittar ja, Kent hat? Nej nej nej...man skulle skriva om du hade fel, and that is indeed the case Mr Smithies! Det är 50% kärlek och 50% va ja refererar till som "Kent flumm". Lyssna på "Utan dina andetag" el "Hur ja fick dig att älska mig"...then u talk =)

2009-05-01 @ 10:33:27
Postat av: John

Ni får tycka dom är bra, jag avskyr dom.. jag må lyssna på mycket, men nej.. dom har fått sina chanser och har inte lyckats, iaf inte på mig.



kul att ni gillar dom, jag tål dom inte. :p

2009-05-03 @ 17:04:51
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0