Lyckades.. igen

Att få den där obehagliga känslan, av.. just obehag.

Hur lyckas jag? Genom att tro och hoppas för mycket.. igen, när faaaan ska jag lära mig?

Är det jag som är för snäll och tror de bästa om allt  och alla? eller är jag bara för idiotisk och tror .. jaa, jag vettefan.. vet inte ens hur jag ska skriva det, hur ska jag då veta hur jag ska bemöta det i verkligheten?

Men, om man bortser från den lilla skavank som ville visa sig idag så går de fint, sitter tillbaka bakom ljudbordet och undrar hur lång tid de tar innan jag gör bort mig ;) två sändningar hittills och ingen miss, men shit va de känns som om man aldrig suttit i sändning förut  :D awwoooohooooo!

Så, vad ska man bjuda på för musik idag då?

kanske.. lite hårdrock? lite klassiskt? lite.. pop?

blir nog en blandning av allt, nämligen Muse:


Må gott så ska jag förbereda mig mentalt för att träna imorrn :o

/J

Kommentarer
Postat av: S

Hur har du det i grannlandet?

2009-08-24 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0