Nästan en vecka!

sen jag skrev nått, oj oj .. de va ju.. dåligt?
men så är det som sagt, vad har hänt sen sist då?
pratat/fikat med vänner, alltid härligt
funderat och tänkt över jobb oh framtid ( ! ) det ni..
planerat och lyssnat på mitt hjärta och är rätt överens för stunden, givetvis inte utan lite .. inte besvikelse, men ..eller jo.. faktiskt, lite besviken, sen om de faktum att det beror på mig, eller den andra ingrediensen, är ju nått man kan tänkta på.
Men i det stora hela, så är jag nöjd med situationen i mitt liv, för nu iaf. Börjar kanske tänka lite på lägenhet och så men de visar sig såsmåningom.
MEN!
Allt jag ville säga att läget är under kontroll och att jag mår bra.
Kramar till er
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0