En häxblandning

Ungefär så skulle man kunna säga om tillvaron i landet John.

Å ena sidan mår jag bra, bortsett från migränen som är borta nu, jag jobbar på, har bil, bor ok, tjänar bra osv.

Å andra sidan är det något som är fel, jag känner mig inte som en nöjd människa...
Något saknas, jag vill massor, men kommer ingenvart.
Vill ut och resa, men har satt mig själv i skiten när de gäller de ekonomiska, vilket förvärrar situationen tills jag balanserat ut allt igen. Är på väg dit, men faaan.. surt. Trodde jag skulle vara på en annan nivå vid dehär laget.

Och de sista då, jaaa självklart, kärleken. Vill ha. Vill känna. Vill dela.
De slog mig däremot en sak tidigare, vissa har tidigare pratat om 30-års kriser, jag kanske har fått min i förväg?
Pre-mature-livskris? Finns de?

Eller vad snackar jag om, jag är ju 18+ bara ;-)

På den positiva sidan så får jag sällskap till fredagens konsert, tack för de Tompalainen :-)
( Taste of Chaos, behöver jag säga mer? )

För er som inte vet, så kommer nu ett smakprov:



Det om något för mig på bra humör!


Nu ska jag inte sitta och böla mer, utan inse att jag befinner mig i en sjuhelvetes formsvacka, och som tidigare, så är det att genomllida den och ta lärdom. igen.

Will it ever end? -.-

/J

Kommentarer
Postat av: Me

Svackor hamnar vi alla i, du får helt enkelt ställa in dig på att under en viss period nu (6mån-1år el va du nu behöver) så kommer du bara kunna göra upp planer och drömma om målet, och sen när "slita hund månaderna" är över så kan du få skörda de goda från de du sått så att säga. Personligen tycker ja de e lättare att lägga upp en plan, typ ta ett mål å lägga upp en plan över vart ja vill komma med det och hur ja ska börja ta mig dit. Vara grymt ärligt realistisk oxå så du kan nå målet på riktigt, och sen ställa in sin bara på att jobba mot det. Känns inte lika surt när man drömmer efter nåttmom man e helt inställd på att slita skit ett tag innan man når dit, då e man iaf på väg du vet? Ofta löser sig de andra målen & drömmarna man har under resans väg! Lycka till vännen!

2009-12-10 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0