Back on track?

-Välkommen tillbaka John!

- Man tackar!, känns bra att vara på plats i kalla Sverige igen

- Hur va resan nudå, svara ärligt.

- Den va fantastisk! Bra sällskap, hade ganska tur med vädret, fick uppleva en fantastisk stad ( by day tåls att tillägga ), och kommer ha fina minnen framöver!

- By night då?

- Låt oss säga att det första som händer mig när vi kommer till "the main street" är att jag blir erbjuden lsd, hash och sex.. dock inte av samma person...

- wow, låter... skrämmande?

- Inte lika skrämmande som att bli kallad för "Smelly cock"  två kvällar efter...och detta inträffade tio meter från taxin vi tog från lägenheten..

- Jag tror inte jag vill fortsätta den här intervjun...

- Inte? inte ens när jag säger att jag vart erbjuden den otroligt fina kombinationen "hash hash, fun fun, yeah yeah?"
av en dansande indier hållandes ett sexpack?

- ....... *springer mot dörren och försvinner mot Alviks station*....

- fan, tredje killen idag.. jag kanske borde ta en dusch tills nästa kommer..






Men iallafall, är tillbaka i landet igen efter ganska många timmars resande och sittande på bussar å flyg å tåg.
Kom precis hem från Linus å Simon efter lite latenight slapping med en film å .. jaa.. slappande.
Kommer ordna bilder senare i veckan, nu tänker jag slänga mig på sängen och försöka komma ihåg hur jag sänder TV tills imorrn då jobbet drar igång i vanlig ordning igen.

Kram
/J

Kommentarer
Postat av: Fiffiluran

HAHAHAHAHa....hehe

2009-02-12 @ 22:56:52
URL: http://fiffiluran.bloggspace.se/p/profil/
Postat av: Tabofa

Men.. Men.. Transorna da?

2009-02-13 @ 15:50:40
URL: http://metroblogen.se/tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0