jomenneesörrusåatteeee

Bra skrivet eller hur?
Satt precis och försökte få fram en bra rubrik, så vart det jaa det som nu står i rubriken.
Fick samma taxichaffis idag som igår, och tur va väl det.. till lunch ringer han och säger att han har ett par handskar i bilen, och undrade om det va mina, och självfallet så är det så. Skyller på att jag knappt va vid liv när jag glömde dom i hans bil igår..
Men service är alltid uppskattat, så tack för den!

Dagen har gått bra, och nu kan jag se fram emot soffan en stund, då jag tänkte få tillbaka lite sömn.
Fast.. nu när jag tittar ut så känns det som att solen bör upplevas innan den går ner om nån timme eller så..
Får fundera medans jag tar ett toabesök tror jag.

Men, nu har jag faktiskt inget vettigt att säga, så ni får må gott sålänge

Och en liten grattishälsning till Sandra som har namnsdag idag! :) Krya på dig! ( encanta.blogg.se )

Kaffe på tur också iofs.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0