One small step for me

and one huge leap for my senses.

Jag va aningen orolig till vad jag skulle göra idag, skulle det bli rätt skulle det bli så fel och hur skulle jag reagera i huvudet?

Allt jag har att säga är, fyfan va skönt, fyfan va snyggt de blev, fyfan va rätt det känns!
Ångrar ingenting, och jag lär gå tillbaka till honom för nästa, skön kille, skön attityd :)

Det måste vara en speciell känsla att göra sin första, eller har jag fel?

But still, I lost my fecking virginity, and maaaan it felt good!

Puss å kramar på er så ska jag ignorera att det svider en aning på armen.

/J

Kommentarer
Postat av: Fiffiluran

Bra gjort!! =)

2009-02-12 @ 22:57:09
URL: http://fiffiluran.bloggspace.se/p/profil/
Postat av: perez

lägg upp en bild

2009-02-13 @ 00:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0