Open your eyes and you´ll see...

att jag inte har lagt upp nå bild ännu, foooled youuuuu!

Har visserligen tagit en bild hemma, men jag orkade inte lägga upp den igårkväll, va upptagen att slötitta på heroes halva natten, och sen så hade jag min mottagning öppen också ;)
( jävlas bara liiite, är glad att jag kan hjälpa till, det vet du )

Frågan kvarstår fortfarande om vem i min närmaste omkrets som får se den först, Danijel va nära idag, men icke.. ska det bli Andi, Pyret, Polarn, Puckot, Fluffi, eller.. min mamma? Vi får väl se ;)

Sitter på jobb nu iaf och väntar div bandningar/sändningar.

Känner mig starkare och valet med tatuering har hjälpt mig en bra bit på vägen.. börjar bli en "ny" människa redan.

Men smek å kel på er så ska jag ta mig en till kaffe så jag är igång när folket börjar ramla in här.

/ el Johnito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0