Snart äro kvällen med arbete över

och frågan är om natten kommer erbjuda äventyr eller ej?

Men hursom, haft en bra dag och är inställd på en bra helg också, ska bli intressant min när morsan får se tatueringen tror jag :p

Och den som fick se den först, om man gör vänskapskretsen större än jag tänkt, så var det Ami som vann :p otippat, eller hur? XD
Men de va skoj och stå å snacka lite skit med henne nu under min lilla paus. Vill visa er alla, men när/om jag kommer hem ikväll så lär alla vara ute och vara aningen onyktra, det tror jag iaf..

Så ni får vänta helt enkelt * insert evil skratt here*

kram på er
/J
ps.du hemliga människa, vill du kela?ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0