Då var dagen slut.

Och jag måste ändå erkänna att den vart bra, med tanke på omständigheterna i livet just nu.

Sändningarna har gått hyffsat smärtfritt, några enstaka fel här och där.. men det är så jag lär mig.. och framförallt det är så jag tränar upp öronen..

Känslomässigt är det stabilt, det värmer när man har vänner som ställer upp och är.. ja.. vänner helt enkelt! Även när man får stöd och hjälp från oväntat håll.. ( aningen oväntat iaf, men tack för dina ord :) )

Som jag skrev tidigare så är det tydligen en större mängd folk som ska med på fredag.. och jag känner .. tjaa.. 4 av dom kanske? Visserligen vet jag inte vilka alla är men kul ska de bli iallafall! Danne, de blir dans utav bara helvete!

Nu ska jag inte skriva för mycket.. men jag avslutar med ett uttalande av Mark Twain:

A man cannot be comfortable without his own approval.

Mark Twain
Sov gott, må bäst
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0