Försovning + stress = rast

Ungefär så kan man säga om morgonens äventyr, som visserligen inte är över, men så startade det iallafall.

Skulle vara på jobbet kl 5, satte mig nyvaken i bilen 05:02.. jääävligt bra John!
Men ingen större skada skedd, då jag visste vad om väntade, så de löste sig rätt smidigt ändå.

Vi har haft, eller har i skrivande stund, en musiker och en sångerska på plats nu på morgonen. Sofia Jannok, tydligen en prisad jojkande tjej uppifrån norr, underbar sångröst.. även fast jag inte förstår vad hon sjunger om, men de låter bra iallafall ( klart att det gör, jag som sköter mixningen av låtarna ;) )

men det är spännande, få köra lite "PA" i TV.. en kombination jag trodde att jag skulle få vänta på ett bra tag, men så händer det idag.. hur kul som helst!
Får se vad producenten tycker om det hela efter sändningen :)

Senare idag ska jag till skolan, och hämta betyg och diplom..  satte i halsen igårkväll när jag fick tanken
"undrar om jag klarat mig?"

jag låg lite illa till efter slutprovet, men det ska egentligen mycket till att jag ska dra ner betyget så pass mycket att jag skulle missa.. om jag nu gör det så ska jag styra upp det direkt.. muta rektorn eller nått :)

Neeeheee.. en till kaffe så jag klarar av dagen som kommer bli låååååång.. tacka fan för att jag får sova ut imorrn. Börjar inte förren 17.. phew!


Läste igenom gårdagens inlägg också, och jag har faktiskt inte ändrat mig, och jag ångrar inte att jag postade det hela heller.. alla mina 3 läsare får tycka vad dom vill, men jag står för vad jag både skriver och säger.
Och så tänker jag avsluta med det fina uttrycket

Man lär sålänge man lever

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0