fyfan

Gårdagen va då inge kul.. allt var frid och fröjd tills jag på jobbet va tvungen att springa på muggen.. för att kräkas en aning.. 
De va en annorlunda upplevelse, jag trodde jag skulle klara av kvällen, men jag rymde och va tvungen att stanna en gång till för att sedan hålla mig till jag va hemma igen..
Fattar inte vad som hänt.. har ju inte käkat nå knasigt, inte kännt några symptom alls, förutom när jag kom till jobbet... knaaas!

Ska göra ett försök att gå iväg och köpa lite cola.. ja, ni läste rätt, jag ska dricka cola.. tyvärr det enda som hjälper i sådana här fall, avslagen cola = bättre mage.
Det låter sjukt, men så är det.


Hursomhaver, annars så står livet hyffsat stilla, jobbar på ( utom igår då, och lär nog inte gå till jobbet idag heller )
Sitter i tankar om att köpa mig ett stycke PS3, bara för att jag är så jävla bäst. :-)

Och kärleken då? joo.. njaee vettefan... typ så känns det

nu ska jag försöka ta mig ut en sväng, få lite luft å så.
xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0